Адкрытае Акцыянернае таварыства «БЕЛБАКАЛЕЯ» сёння…

  • гэта комплекс з халадзільнымі камерамі, складскімі памяшканнямі, плошча якіх звыш 40 тыс. кв.м., дадзеныя памяшканні абсталяваны спецыяльнымі вітрынамі і шматузроўневымі стэлажамі;
    гэта сучасны гандлёва-лагістычны цэнтр;
    гэта шырокія магчымасці аказання паслуг па захоўванні тавару і пагрузачна-разгрузачных работах;
    гэта 90 прафесійных і адказных супрацоўнікаў;
    гэта найпрыгажэйшае прадпрыемства нашай краіны, якое патанае ў зеляніне з ранняй вясны да позняй восені.

Таварыства ажыццяўляе наступныя віды дзейнасці, якія падлягаюць ліцэнзаванню:

  • аптовы гандаль і захоўванне алкагольнай, нехарчовай спіртазмяшчальнай прадукцыі, нехарчовага этылавага спірту і тытунёвых вырабаў.

Поўнае найменне: Адкрытае акцыянернае таварыства «БЕЛБАКАЛЕЯ».

Скарочанае найменне: ААТ «БЕЛБАКАЛЕЯ».

Графік працы: Пн.-Чц. з 8:30 да 17:12, Пт. з 8:30 да 16:12, Сб. і Вс. выходны

Генеральны дырэктар: Клешчанкоў Аляксей Сяргеевіч. Дзейнічае на падставе Статута.

Арганізацыйна-прававая форма: Адкрытае акцыянернае таварыства з 19.02.2002 г.

Рэгістрацыя: 19.02.2002 г. № 200 Мінгарвыканкамам, пасведчанне № 100025653.

Юрыдычны і паштовы адрас: Рэспубліка Беларусь, 220075 г. Мінск, вул. Прамысловая, 15.

Разліковы рахунак: BY74 AKBB 3012 0000 0040 1000 0000 у ААТ "ААБ БЕЛАРУСБАНК", BIC AKBBBY2X.

УНП 100025653, ОКПО 01569340

Графік прыёму грамадзян

Час прыёму па асабістых пытаннях: Аўторак з 10:00 да 12:00, Чацвер з 14:00 да 16:00

Адміністрацыйныя працэдуры

разгарнуць
№  п/п Назва адміністрацыйнай працэдуры Адказны за выкананне, № каб., тэл. Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1 2 3 4 5
1 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Скуратовіч Алена Станіславаўна

каб. 39,

017 343 24 62

5 дзён з дня звароту
2 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе Скуратовіч Алена Станіславаўна

каб. 39,

017 343 24 62

5 дзён з дня звароту
3. 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы Скуратовіч Алена Станіславаўна

каб. 39,

017 343 24 62

5 дзён з дня звароту
4 2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

5 дзён з дня звароту
5 2.5. Прызначэнне дапаможніка па цяжарнасці і родах Ігнаценка Марына Фёдараўна

каб. 42

017 342-23-42

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі ,  – 1 месяц
6 2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці Ігнаценка Марына Фёдараўна

каб. 42

017 342-23-42

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
7 2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці Ігнаценка Марына Фёдараўна каб. 42   017 342-23-42 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
8 2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Ігнаценка Марына Фёдараўна

каб. 42

017 342-23-42

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
9 2.91. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў Ігнаценка Марына Фёдараўна

каб. 42

017 342-23-42

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і(або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
10 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў Ігнаценка Марына Фёдараўна

каб. 42

017 342-23-42

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
11 2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі,&nbsp ; – 1 месяц
12 2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі,&nbsp ;– 1 месяц
13 2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі,&nbsp ;– 1 месяц
14 2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

5 дзён з дня звароту
15 2.181. Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

5 дзён з дня звароту
16 2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі Скуратовіч Алена Станіславаўна

каб. 39,

017 343 24 62

5 дзён з дня звароту
17 2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

5 дзён з дня звароту
18 2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем Мяшкуць Алена Васільеўна

каб. 9

017 358 45 81

5 дзён з дня звароту
19 2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў Скуратовіч Алена Станіславаўна

017 343 24 62

5 дзён з дня звароту
20 2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

3 дні з дня звароту
21 2.35. Выплата дапамогі на пахаванне Рагузава Вольга Міхайлаўна

каб. 35

017 377-14-53

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц
22 2.44. Выдача даведкі аб не выдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе Мяшкуць Алена Васільеўна

каб. 9

017 358 45 81

5 дзён з дня звароту

 Кніга «Заўвагі і прапановы», кніга ўліку праверак, часопіс рэгістрацыі звароту грамадзян - знаходзяцца ў прыёмнай генеральнага дырэктара (каб. №30)

згарнуць

Электронныя звароты

разгарнуць

Паважаныя наведвальнікі!

У адпаведнасці з дапаўненнямі (зменамі) у  усталёўваецца падача ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх пасродкам дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

У адпаведнасці з гэтым форма «Электронны зварот» на нашым сайце скасаваная.

Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца ў глабальнай кампутарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел

ob

Заяўнікі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў:

  • павінны зарэгістравацца праз запаўненне формы рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце;
  • павінны падаць электронныя звароты і могуць атрымаць адказы (паведамленні) на іх;
  • могуць прагледзець пералік пададзеных электронных зваротаў і статус іх разгляду;
  • могуць накіраваць аператару сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў інфармацыйныя паведамленні і запыты на кансультацыю па пытаннях функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Рэгістрацыя заяўнікаў (за выключэннем асоб, якія з'яўляюцца адміністратарамі арганізацый або адказнымі асобамі) у сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляецца шляхам унясення ў форму рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце наступных звестак аб сабе:</ p>

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства (месца знаходжання), абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі, адрас электроннай пошты – для фізічнай асобы;
  • уліковы нумар плацельшчыка, найменне, адрас месца знаходжання арганізацыі, а таксама прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас электроннай пошты і абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі кіраўніка або асобы , упаўнаважанага ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты – для юрыдычнай асобы.

Падчас рэгістрацыі заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай):

  • павінен пацвердзіць абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі шляхам унясення кода пацверджання, атрыманага ў СМС-паведамленні  на ўказаны нумар;
  • павінен пацвердзіць адрас электроннай пошты шляхам пераходу па спасылцы, атрыманай на ўказаны адрас;
  • павінен прымацаваць прыналежны яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент у выпадку яго выкарыстання для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Па завяршэнні рэгістрацыі заяўніка (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў у аўтаматычным рэжыме фарміруе асабісты электронны кабінет заяўніка.

Заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў заяўнікі можа выкарыстоўваць:

  • лагін і пароль, сфармаваныя ім пры рэгістрацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў;
  • лагін і пароль, сфарміраваныя ў працэсе рэгістрацыі ў нацыянальнай паштовай электроннай сістэме;
  • належны яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент.

Пасля праходжання заяўнікам (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) працэдур ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляе яго аўтарызацыю шляхам прадастаўлення магчымасці выкарыстання ў асабістым электронным кабінеце функцыянальных магчымасцяў , даступных заяўніку.

згарнуць

Вышэйстаячыя арганізацыі

разгарнуць


ДЗЯРЖАЎНАЕ АБ'ЯДНАННЕ “СТАЛІЧНАЯ ГАНДАЛЬ І ПАСЛУГІ”

220004. г. Мінск, вул. Калектарная, 11 пам.1

Графік працы: пан-чц: ​​08:45 – 18:00; пт: 08:45 – 16:45; абедзенны перапынак: 13:00 – 14:00; сб-нд: выходны

згарнуць

Партал рэйтынгавай ацэнкі

разгарнуць

Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур арганізацыямі Рэспублікі Беларусь дае даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што садзейнічае павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг.

Фарміруецца на аснове гэтых адзнак рэйтынг дзяржаўных арганізацый стварае дадатковы стымул для паляпшэння якасці працы з насельніцтвам і спрыяе развіццю адкрытага дыялогу ўрада і насельніцтва.

Інтэрнэт адрас Партала рэйтынгавай ацэнкі - https://качество-услуг.бел

згарнуць